Succes is meetbaar  
 

Succes in Verkoop is 

PERSOONLIJK CONTACT

  • U bereikt de markt Pro-actief, kwalitatief en meetbaar
  • Beter media- en marktinzicht door persoonlijk contact
  • Omnichannel
  • Kwalitatief persoonlijk contact creëert verkoopkansen
  • Klantenbinding door personaliseren
  • Ondersteuning in elke stap van het verkoopproces
  • U heeft meer tijd voor uw kerntaken
Persoonlijk contact heeft bij 73% van de mensen de voorkeur Persoonlijk contact heeft bij 73% van de mensen de voorkeur



MINIMALE KOSTEN, MAXIMALE KWALITEIT

Wij zijn gespecialiseerd en ervaren in kwalitatieve In- en Outbound, Online en Retentie klantcontacten. 

Door gerichte persoonlijke aandacht voelt de klant of prospect zich gehoord en staat open voor interactie.    

Wij maken voor u afspraken en kunnen gebruik maken o.a. van Call Tracking, Leads, Webchat, telefoon en Callback, dit geeft inzicht in acties en investeringen bij uw multimedia activiteiten.




KWALITEIT IS ONDERDEEL VAN WIE WE ZIJN EN WAT WIJ DOEN     

Kwaliteit- alleen het beste... Wij bellen voor u met een vast herkenbaar nummer(s), waarop teruggebeld kan worden. Dat kan ook een vertrouwd lokaal nummer zijn. Wij zijn een verlengstuk van uw bedrijf. Wij werken met Native Nederlandse sprekers. 

Klantbeleving is een belangrijke succesfactor

Talrijke nationale en internationale onderzoeken, o.a. van KPMG, wijzen uit dat ‘klantbeleving’ geen modewoord is, maar een belangrijke driver voor financiële resultaten. De klantreis of customer journey is een sleutelfactor voor tevredenheid en loyaliteit. 

Wij rapporteren transparant, controleerbaar en werken met eigen vaste mensen die uw bedrijf kennen. Interactie met web-activiteiten en Live ondersteuning met social media.

73% vindt persoonlijk contact het belangrijkste 73% vindt persoonlijk contact het belangrijkste

 

 

Wat kunnen wij voor u betekenen? 

Afgestemde commerciële doelen en acties

Office Support Benelux T:0497 234 109

 
 
 
E-mailen
Bellen
LinkedIn