Office Support Benelux 
 
Telesales Telefoon en Secretariaatservice


Secretariaatservice


Kernpunten van onze dienstverlening:                        

  • Officemanager, Personal Assistent en Directiesecretaresse.
  • Snelstart, Exact, Office en diverse HRM EN CRM Pakketten.
  • Betrouwbaar, flexibel, collegiaal, groot inlevings-en aanpassingsvermogen.
  • Vermogen zaken snel inzichtelijk en eigen te maken en prioriteiten te stellen. 
  • Accuratesse en efficiëntie.
  • Resultaatgerichte commerciële, klantvriendelijke en collegiale instelling.
  • Improvisatie- en incasseringsvermogen.
  • Daadkrachtige aanpak en stressbestendigheid.


Onze dienstverlening verloopt geruisloos maar niet onopgemerkt. 

Onontbeerlijk hierbij is discretie, betrouwbaarheid, flexibiliteit en een persoonlijke, daadkrachtige aanpak. Iedere organisatie heeft immers haar eigen visie, werkwijze en uitstraling. Dat is ons uitgangspunt!
Hebt u een vacature maar twijfelt u of deze direct ingevuld moet worden?

Wilt u werkzaamheden onder uw huidige personeel verdelen of uw processen en procedures vereenvoudigen of verbeteren?


Enkele mogelijkheden zijn:

Met administratieve herstructurering kan veel winst worden behaald en kosten worden bespaard! 

Office Support Benelux weet hoe dit aangepakt en gerealiseerd kan worden.
Wij nemen uw secretariaat serieus, nemen u werk uit handen, ongemerkt maar effectief en professioneel! 

  • Vervangen, aansturen of verbeteren van het directiesecretariaat en of de receptie.
  • (Her)inrichten en trainen van de receptie of het secretariaat.
  • Opstellen en uitwerken van alle correspondentie in het Nederlands, Engels en Duits.
  • Organiseren van interne en externe vergaderingen en presentaties in binnen- en buitenland.
  • Notuleren en volledig uitwerken van vergaderingen, overlegstructuren of monitors in het Nederlands, Engels en Duits.
  • (Complex) agendabeheer.
  • Post en e-mailbehandeling.
  • Data entry t.b.v. (financiële) administratie of marketingacties.